aseman

با ما براحتی صاحب خانه شوید

new

ناشر: آقای سید مرتضی موسوی

تحصیل ۲۷ هزار هکتار زمین دولتی در کشور ،امسال انجام شد.

تقی رضایی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص مهمترین برآیند همایش تخصصی پایش اهداف و برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن که در استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در این همایش ضمن دیدار با مدیران و کارشناسان هفت استان هم‌جوار کشور، عملکرد ادارات در قیاس با برنامه اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و برای مشکلات موجود تصمیم‌گیری شد.  

وی با اشاره به نتایج حاصل شده از برگزاری این جلسات، افزود: با برگزاری این گونه همایش‌ها و رفع موانع موجود، امسال پس از ۶ ماه تلاش بی وفقه توانستیم بالغ بر ۲۷ هزار هکتار زمین تحصیل و ۳۴ هزار و ۸۵۹ سند تک برگ شده از سازمان ثبت اسناد و املاک اخذ کنیم.  

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: برآیند این جلسه که با حضور مدیران و کارکنان ادارات کل استان‌های قم، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان و بوشهر برگزار شد، رفع مشکلات کاربردی و عملیاتی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها بود.  

وی بیان کرد: آموزش پنجره واحد مدیریت زمین برای جلوگیری از تعدی و تعرض به اراضی ملی نیز از دیگر موضوعاتی بود که در میز کار هر استان تبیین شد.  

رضایی گفت: تلاش بر این است که با اخذ اسناد تک برگی و با پایش درست اراضی که توسط پنجره واحد مدیریت زمین در حال انجام است بتوانیم از تعدی و تعرض به اراضی دولتی جلوگیری کنیم.  

هنوز نظری ثبت نشده است

اولین نفر باشید

تبادل نظر