aseman

با ما براحتی صاحب خانه شوید

new

ناشر: آقای سید مرتضی موسوی

تحویل موقت واحدهای نهضت ملی مسکن شهرستان ساوه سرعت می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان مرکزی)، عباس یوسف زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، معاون املاک و حقوقی و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوه مدیر حراست اداره کل و سایر مسئولین از مراحل پایانی احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان بازدید میدانی کرده و پیشرفت این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در این بازدیدها بیان کرد: با توجه آغاز تحویل موقت واحدهای تکمیل شده، تکمیل و اخذ تاییدیه آسانسورها، تکمیل جدول گذاری و دیوار کشی محوطه، اتمام مراحل گاز رسانی و اتمام جزئیات باقی مانده ازجمله مواردی است که در این سایت باقی مانده است که با هماهنگی‌های به عمل آمده با پیمانکار و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مقرر شد در اسرع وقت انجام شوند.

وی افزود: به یاری خداوند با اتمام جزئیات باقی مانده مراحل تحویل واحدها به متقاضیان سرعت می‌گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در بازدید از سایت 120 هکتاری ساوه نیز بیان کرد: جانمایی‌هایی که در سایت 120 هکتاری شهرستان ساوه انجام شده بود از جمله قسمت‌های طرح جوانی جمعیت، فضای سبز، معابر و... مجدد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با تغییراتی در این خصوص طرح اصلاح شود.

در قسمتی از این بازدیدها جمعی از متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر ساوه نیز حضور داشتند که در راستای تکریم و پاسخگویی به هم‌وطنان گرامی، مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی با آنها گفتگو کرد و شنوای مشکلاتشان بود که در پایان دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات را صادر کردند.

هنوز نظری ثبت نشده است

اولین نفر باشید

تبادل نظر